Niklas Martinsen ble kåret til Årets Spiller i SIF/FUVO3

Niklas Martinsen ble kåret til Årets Spiller, mens Kenneth Nordli ble toppscorer med 12 mål

 

Robin Pettersen fikk Utviklingsprisen, mens Eivind Husås fikk Oppmøteprisen. Foruten disse ble Steve Johnsen sin 4-3 scoring på overtid mot Lørenskog3, kåret til årets mål. Målet har Johnsen tidligere fortalt oss, men her er en liten reprise.

  • Jeg fikk ballen rundt midten av banen, ut til høyre, og tok med ballen noen meter forbi benken. Siden det var på overtid og vi ledet 3-2, så hørte jeg noen kommentarer om å gå mot cornerflagget. Men fikk en følelse av at jeg burde skyte i stedet. Så ser opp og sikter faktisk på det lengste krysset. Jeg kjente at den ville gå inn når jeg traff ballen. Det gjorde den også!
  • Tror faktisk jeg strekker henda i været før ballen er inne. Hvor langt hold tør jeg ikke skryte på meg, men det var ikke mange meterne forbi benken vår. Hvor langt får noen som ikke var i like stor ekstase som meg fortelle, sier en “passe” fornøyd målscorer til Nesfotballen.

 

Denne artikkelen er sponset av

 

#Nesfotballen #SteveJohnsen #NiklasMartinsen #RobinPettersen #EivindHusås #KennethNordli #FUVO3 #Skogbygda #Nesfotballenbloggno

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg