2019.Filmsnutt. Romjulscupen-Bronsefinale -Bygdelaget mot Fenstad SK

Fenstad SK – Bygdelaget 12-11 (8-8)

Bronsefinalen mellom Bygdelaget og 9.divisjonslaget Fenstad SK ble en festforestilling fra start til slutt. Underdogsen satte alle sine seks divisjonsstraffer og økte til 7-0 før det var spilt 30 sekunder. Etter første omgang stod det 8-2, mao uavgjort 2-2 i selve kampen. I andre omgang ble FSK-spillerne slitne og en meget god Arne Holter hentet nærmest alene opp ledelsen. Til slutt stod det 8-8, men til tross for stort trykk de siste minuttene klarte ikke Bygdelaget å avgjøre matchen, dermed måtte det hele avgjøres på straffesparkkonkurranse.

Profilene misset for Bygdelaget

Ole Kristian Langås startet med å misse for Bygdelaget,og etter fem straffer hver stod det 3-3. Dermed måtte det avgjøres med en og en fra hvert lag. Simen Lirio misset for Bygdelaget, mens Magnus Kvalness satte sin sikkert i mål. Dermed kunne FSK juble for en velfortjent 3.plass.

 

Denne artikkelen er sponset av

1 kommentar
    1. Jeg leter etter en hyggelig og høflig fyr for et sexmøte eller et permanent forhold.
      Jeg heter Monia, 24 år, høyde 169 cm,

      flere av mine nakenbilder og kontakt meg her – http://www.frircikvip.com.pl
      og søk etter meg på ingen måte: MarikaXX, skriv til meg og la oss møtes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg