Bare nesten for Hvam-damene

Etter en super start på høstsesongen med 6 poeng på de to første matchene, så ble det bare nesten i bortemøte med Aurskog/Finstadbru.

7ér damefotball  Aurskog/Finstadbru mot Hvam 4-3 (2-1)

Kampen startet godt for Hvam som kriget inn den første scoringen med Maja Burud. Etter det var det Aurskog/Finstadbru som kjørte kampen. De er dødelig effektive med 2 mål like etter. Det kunne dog blitt styggere før pause, men en veldig god Ingrid Arnfinsen hadde flere strålende redninger i Hvam målet. Til pause stod det 2-1 til hjemmelaget, men kampen levde og Hvamsingene hadde tro på å snu det i andre omgang.

Dessverre skjedde det som ikke skal skje. Aurskog/Finstadbru banket inn to kjappe rett etter pause, noe som preget resten av kampen. Hvam satte i gang en sluttspurt med scoring av Frida Tørrishaug og Maja Burud, men de kom aldri nærmere enn ett mål bak.

Hvam-trener Steffen Breen konstaterte at denne kampen vippet i feil retning

  • Noen ganger vipper det vår vei, og andre ganger ikke. Sånn er fotball, men en absolutt morsom kamp fra begge lag, fastslår treneren.

0-1 11 min Maja Burud

1-1 18 min Aurskog

2-1 25 min Aurskog

3-1 33 min Aurskog

4-1 35 min Aurskog

4-2 45 min Frida Tørrishaug

4-3 Maja Burud målgivende Frida Tørrishaug

 

Hvam stilte med følgende lag:  Frida Tørrishaug, Maja Burud, Marthine Corneliussen, Andrea Burud, Charlotte Engen Mikkelsen, Tina Burud, Ingrid Arnfinsen, Rebekka Dybvik Nyaas, Anne-Ida Bjørnvolden

Denne artikkelen er sponset av

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg