FU-VO Boxing Team dobler trenerteamet

Etter å ha drevet FU-VO Boxing Team mer eller mindre alene siden oppstarten  i 2002, har primos motor i klubben, Tor Øverby, endelig fått litt avlastning i form av Robert Sustad, som trer inn som hjelpetrener og støttespiller.

Øverby skriver følgende på lagets facebookside:

Da er det offisielt Robert Sustad har nå gått inn i Fu-Vo Boxing Team som min hjelpetrener, venn, tilrettelegger, støttespiller og mye mer.

Så kjære Fu-Vo venner 2021 blir et godt år for oss. Vi overtar lokalet vårt aug/sebtember, da skal ringen stå oppe og da kjører vi stevner etter vår egen tidsplan. Da kan vi  få møblere og henge opp storskjerm, så vi kan se boksing og kose oss med pizza.

Et klubblokale som vi kan føle er vårt er en revolusjon for oss. Så kom Robert, ja kan det bli bedre sier jeg. Nei det er alt jeg har drømt om. Gleder meg stooort til å bygge opp Norgesmestere sammen med min gamle venn igjennom 33 år. Kunnskap og boksefagmessig den beste vi kunne fått. Så vi ønsker Robert et kjempevelkommen til oss. Ta godt imot han, så skal vi snart få det mye morro.

Robert Sustad har hjulpet Tor Øverby litt før, men trer nå inn i en offisiell rolle som hjelpetrener

 

Denne artikkelen er sponset av

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg