Haga avsluttet vårsesongen med fire strake seire

Roger Berøy gjorde comeback i vårens siste hjemmekamp (Foto Haga)

Etter en litt trøblete start på sesongen så har Haga virkelig funnet storformen i slutten av vårsesongen. Gutta har funnet frem fiskestanga, satt på agnet og kastet ut snøret. Motstanderne har slukt åtet rått og bruntrøyene har dratt i land den ene trepoengeren etter den andre.

 

13. juni tok laget sin tredje strake seier da de slo Nittedal med hele 9-1 på Haga stadion.

Målene i kampen kom som følger:

1-0  30 min Remi Fredriksen

2-0  40 min Sebastian Olsen

3-0  45 min str Trond Rasmussen

4-0  57 min Sondre Solheim Hovind

5-0  63 min Sondre Solheim Hovind

5-1  75 min

6-1  76 min Remi Fredriksen

7-1  80 min Sondre Solheim Hovind

8-1  85 min Noah August Sagen

9-1 90  min Noah August Sagen

 

Haga stilte med følgende lag: John Magnus Bakken, Jørgen Tørnby, Robin Amundsen, Eivind Bodding, Håvard Tobias Heggem, Sondre Solheim Hovind, Trond Rasmussen, Robin Vekne Strøm, Sebastian Olsen, Kristian Skjeldal Mathiesen og Remi Fredriksen. Benken: Stian Slora, Sondre Aksnes, Noah August Sagen, Lars Alexander Klemo Haustreis og Tor Øyvind Nordli

———–

9.divisjon Haga – EIF 3 4-0 (1-0)

Laget avsluttet vårsesongen 24.juni med hjemmekamp mot bunnlaget Eidsvold IF 3. Etter flere gode resultater i det siste, så ville alt annet enn seier være en skuffelse. En som tydeligvis har fått med seg oppturen til Haga er Roger Berøy. Den tidligere Norway Cup mesteren med Lyn meldte seg klar til comeback i den brune Haga-drakta.

Det skulle imidlertid gå en halvtime før Haga fikk hull på byllen. Jørgen Tørnby fant Anders Estenstad som sendte hjemmelaget i føringen med det som skulle vise seg å bli første omgangens eneste scoring.

Det var litt spenning kampen til det var spilt 70 minutter. Da tok Remi Fredriksen ansvar og satte to kjappe baller i nettmaskene med fem minutters mellomrom. Med 3-0 var seieren i boks. Helt på tampen av matchen fikk innbytter Robin Vekne Strøm æren av å fastsette sluttresultatet til 4-0 til Haga.

Haga tar nå sommerferie på 4.plass med 15 poeng etter åtte spilte serieomganger. Leirsund 2 topper med 21 poeng, mens Hurdal og Sørumsand 2 befinner seg på plassene bak med henholdsvis 19 og 18 poeng.

1-0  30 min Anders Estenstad

2-0  70 min Remi Fredriksen

3-0  75 min Remi Fredriksen

4-0  85 min Robin Vekne Strøm

 

Haga stilte med følgende lag: John Magnus Bakken, Anders Estenstad, John Kristian Lystad, Håvard Tobias Heggem, Håvard Kvinge, Jørgen Tørnby, Sondre Solheim Hovind, Trond Rasmussen, Sebastian Olsen, Kristian Skjeldal Mathiesen og Remi Fredriksen. Benken: Magnus Ruud, Eivind Bodding, Noah August Sagen, Rober Berøy, Lars Alexander Klemo Haustreis og Robin Vekne Strøm

 

Denne artikkelen er sponset av

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg