Pause. FUVO – Fet 5-1

FUVO har muligheten til å ta sommerferie på toppen av tabellen, men da må jobben gjøres mot Fet, laget som slo Martin Wiker sitt mannskap i seriepremieren 26.mars. Siden de har det meste gått nesbuenes vei. Før dagens match skilte det 15 poeng i favør FUVO. På den andre siden må Fet ta poeng for å få en liten pust i bakken i forhold til nedrykksspøkelset som henger over dem.

1-0 1 min. Frispark Ørjan Hopen 16 meter

2-0 24 min. Bakromsball som keeper feilberegner. Kim Brenna triller ballen enkelt i mål.

3-0 32 min. Brenna i duell med keeper. Mergim Shurdiqi setter ballen enkelt i mål.

4-0. 36 min Brenna

5-0 42 min. INNLEGG Brenna som ender hos Shurdiqi, som setter ballen i nota via keeper.

5-1 44 min. Simen Rustadbakken

Tabellen kan ses her: https://www.fotball.no/fotballdata/turnering/tabell/?fiksId=164197

FUVO startet med følgende lag. Andre Thomsen, Preben Finstad, Stian Westerheim,Otto Dahl, Fredrik Nilsen,Ørjan Hopen, Simen Nordnes, Oliver Nøvik, Andreas Castilla, Mergim Shurdiqi og Kim Brenna

Benken: Julian Paulsen, Marius Nordby,Mads Rismoen, Oskar Wang,Even Myren Nybø, Mathias Vikane, Markus Sæter

Denne artikkelen er sponset av

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg