Per Eggum ble tildelt prisen Årets ildsjel på Kultur- og idrettsgallaen

Bildet er fra 2020, da Per ble tildelt kretsens gullmerke med liten krystallball

Under onsdagens kultur- og idrettsgalla i Nes Kulturhus ble Per Eggum tildelt prisen Årets ildsjel, etter utallige år og tusenvis av timer i tjeneste for R&Å.

Til avisen Raumnes sa Eggum følgende:

– Jeg får takke de som har nominert meg og satt pris på det jeg har gjort, og takk til juryen fordi jeg har vært så heldig å vinne denne prisen, sa han

Eggum gratulerte også alle de andre nominerte og takket alle han har samarbeidet med gjennom årene.

– Det er litt urettferdig med sånne priser. De andre som er nominert fortjener den like mye som meg, sa han.

I sin takketale takket han kona Mia for at han har kunnet bruke så mye tid på idrettslaget.

 

At det er en fortjent pris hersker det ingen tvil om.

Gratulerer så mye!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg