Sesongens andre seier i boks for Hvam-damene

Damer 7ér  Hvam mot Kurland 4-2 (2-2)

Etter to tap på rad var det på tide å krige inn en seier. Hvam jentene tok i mot Kurland hjemme, og ønsket å sette kampen i Hvam sitt spor tidlig. Etter 10 minutter åpner Andrea Burud målkontoen igjen etter noen kamper tørke. Det er lillesøster Tina Burud som slår igjennom storesøster Andrea Burud, som gjør jobben alene med keeper og setter inn 1-0.

3 minutter senere så er Andrea Burud på farten igjen om dribler seg igjennom forsvaret til Kurland og setter inn sitt andre for kvelden.

Kurland tar mer over kampen og spiller seg fint igjennom Hvam jentene ved 2 anledninger og plutselig er stillingen 2-2 til pause.

Hvam jentene bestemmer seg at denne kampen skal vi vinne og etter pausen er det ingen tvil.

Andrea Burud banker inn sitt 3 mål for dagen etter en fin pasning fra Charlotte Engen Mikkelsen og er nå oppe i 7 mål totalt denne sesongen.

Helt på tampen av kampen drar Maja Burud seg løs på kanten og banker ballen inn i feltet og der jakter Malin Gelbert sitt første mål i senior sammenheng. Forøvrig 3 av 3 Burud er involvert i målene denne kampen.

Neste kamp er 18 mai borte mot Skjetten!

1-010 min Andrea Burud (Tina Burud )

2-0 13 min Andrea Burud

2-1 15 min Kurland

2-2 20 min Kurland

3-2 40 min Andrea Burud (Charlotte Engen Mikkelsen)

4-2 55 min Malin Gelbert (Maja Burud)

 

Laget: Frida Dybvik, Malin Gelbert, Frida Tørrishaug, Maja Burud, Marthine Corneliussen, Tiril Mundal, Tina Burud, Andrea Burud, Charlotte Engen Mikkelsen

 

Denne artikkelen er sponset av

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg