Slutt. Lørenskog 2 – FUVO 2-5

Skedsmo satte press på FUVO med lørdagens seier over EIF. Det betydde at det var fire poeng i favør nesbuene før møte med formlaget Lørenskog2. FUVO snudde våroppgjøret fra 0-1 til 2-1 seier, men møtte ett av to lag man sjelden reiser ifra med poeng i sekken. Det andre laget møter man i neste serierunde, nemlig Strømmen 2.

Et FUVO-lag i rufsete form, eller mer korrekt Hawaii-form, var underdogs i møte med høstens formlag og FUVO-spøkelse Lørenskog 2. Det var derfor kanskje ikke så rart at enkelte i ledelsen hadde litt ekstra mavevondt i forkant av kampen.

FUVO leverte en god første omgang og ledet fortjent 2-0 etter to scoringer av Kim Brenna og to assist av Ørjan Hopen.

Ett minutt etter pause satte Brenna inn sitt tredje for dagen og etter 52 min headet Fredrik Nilsen inn 4-0 til FUVO. Da var kampen i realtiten ferdigspilt for laget fra Opakermoen.De ble liggende bakpå og Lørenskog2 reduserte etter 65 min. Hjemmelaget presset på, men ni minutter før slutt økte Mergim Shurdiqi til 5-1. Med fem minutter igjen å spille satte Lørenskog2 inn kampens siste mål i kampen som endte 5-2 til FUVO.

0-1 18 min Kim Brenna

0-2 42 min Kim Brenna

0-3 46 min Kim Brenna

0-4 52 min Fredrik Nilsen

1-4 65 min Bleart Shishani

1-5 81 min Mergim Shurdiqi

2-5 85 min Artan Xhaferi

 

Tabellen kan ses her: https://www.fotball.no/fotballdata/turnering/tabell/?fiksId=164197

FUVO startet med følgende lag: Andre Thomsen, Ole Kristian Myhre, Stian Westerheim, Chris Lundhaug, Fredrik Nilsen, Julian Paulsen, Simen Nordnes, Ørjan Hopen, Andreas Castilla; Mergim Shurdiqi og Kim Brenna.

Benyttede innbyttere. Even Myren Nybø, Sebastian Wang, Simen Scharning og Andre Jørgensen

 

Kommer tilbake med mer info i morgen

 

Denne artikkelen er sponset av

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg