Stovner – FUVO 4-2

Det er ikke til å legge skjul på at dette var en match FUVO burde vinne for i større grad kunne styre kampen for å overleve i årets Norsk Tipping-ligaen. Hjemmelaget lå sist og var ett lag FUVO sånn sett burde slå.

Stovner – FUVO 4-2 (3-0)

Dessverre rakk verken Martin Rosenkilde eller Aleksander Woo Enger å bli klar til kampen, mens Stian Westerheim startet med det som trolig er ribbeinsbrudd.

Det var et tafatt FUVO-lag som inntok matta til en av sine viktigste kamper for året. Stovner så tidvis ut som Barcelona og ledet fortjent 3-0 til pause.

FUVO bestemte seg for å gå høyt ut i 2.omgang, men fem minutter ut i omgangen så gikk hjemmelaget opp til 4-0.

Kim Brenna ga gjestene et lite håp da han reduserte til 4-1 fra straffemerket etter 65 min. Noen minutter senere fikk Brenna på nytt sjansen fra straffemerket, men denne gangen gikk ballen utenfor. FUVO hevet seg flere hakk etter sidebytte, men kom aldri nærmere en Mads Rismoen sin 4-2 redusering på overtid.

Et tungt tap for Tommy Grønvold sine disipler

Det som før kampen var en kamp mellom FUVO og Nybergsund for å overleve, har nå blitt en kamp med tre lag. Stovner meldte seg på med dagens seier over FUVO og nytt tap for Nybergsund.

1-0 14 min

2-0 33 min

3-0 44 min

4-0 50 min

4-1  65 min str Kim Brenna

4-2 90 min Mads Rismoen

11 Nybergsund 12 -13 8
12 FUVO 12 -15 8
13 Stovner 12 -15 6
14 Ull/Kisa 2 12 -22 5

 

I bunnstriden møtes følgende lag i siste serierunde

FUVO – LSK 2

Raufoss 2 – Nybergsund

Elverum – Stovner

 

FUVO stilte med følgende lag: Andre Thomsen, Sondre Emilsen, Fredrik Nilsen, Stian Westerheim, Thomas Brekken, Mads Rismoen, Nicklas Brenna Karlsen, Tobias Solem Karlsen, Eiven Solberg, Kristoffer Bugge og Kim Brenna

Benken: Kristian Rud, Kyrre Klo Pedersen, Emil Holen, Patrick Dariush og Kristian Klo Pedersen

 

Mer info fra kampen kommer senere

Denne artikkelen er sponset av

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg