Tiril Udnes Weng: “Det gikk en kule varmt der da skia datt av”

(Foto NSF)

På spørsmål fra TV2 på hva som skjedde så svarte Tiril følgende.

  • – Ææ det er et godt spørsmål. Det har aldri skjedd før. Det skal ikke skje på de bindingene. Det er vel sånn som skjer en av en million ganger, og i dag skjedde det da jeg hadde en god dag og hadde muligheter til en finaleplass. Skal innrømme det gikk en kule varmt der da skia datt av.

Hvor skuffende er det?

  • – Nææ det er mest irriterende. Jeg blir så irritert, det er ikke hver dag jeg kommer til en semi, og det er i hvert fall ikke hver dag jeg har mulighet til å komme til en finale med en så god kropp og gode ski.
  • Nei, jeg må bare ta med meg at det… æ jeg veit ikke hva jeg skal ta med meg. Jeg får prøve å koble av fra det som skjedde i dag.

 

Tror du finaleplassen røyk der?

  • – Ja, jeg tror finaleplassen røyk der, ja.

 

Den samme oppfatningen hadde også TV2-ekspert Åge Skinstad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg