Videosnutter fra kampen mellom FUVO og Skedsmo

1-0 til FUVO ved Kim Brenna (spilt 11 min)

 

2-0 til FUVO ved Kim Brenna (spilt 15 min)

 

3-0 til FUVO ved Kim Brenna (spilt 17 min)

 

3-1 Straffesituasjon og straffesparket ved Ole-Christian Moltzau (spilt 39 min)

 

Rødt kort til Skedsmo-keeper og påfølgende frispark (spilt 57 min)

 

4-1 til FUVO ved Kim Brenna (spilt 65 min)

 

5-1 til FUVO ved Simen Nordnes (spilt 71 min)

 

6-1 Simen Nordnes lobber inn 6-1 til FUVO (spilt 79 min)

 

Oppsummering alle målene + rødt kort

 

Denne artikkelen er sponset av

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg