Vilde Holt endte 2.plass sammenlagt i Castel Branco

Enduro-kjører Vilde Holt vant en etappe i Castel Branco og endte til slutt på 2.plass sammenlagt.

Hun skriver følgene på sin egen facebookside:

  • Fikk til en fin flyt som jeg holdt gjennom hele dagen, helt fra oppvarming til pitstop og selve etappene. Ordentlig morsom dag
  • På slutten av dagen ble det arrangert runde enduro med «le man style» start. Siden dette telte for dagens premiering kjørte jeg dette også. Her fikk jeg en «tja» start og måtte kjøre meg opp til tet. Gjorde det på 2 runde og ledet løpet.Tok ett dårlig sporvalg og dundret ut i en bunnløs gjørme. Ble lappet av alle før 3 voksne menn og meg selv klarte å få løs sykkelen. Måtte begynne å hente inn 1,5 runde på teten. Kjørte fort og godt fornøyd med det. Kom meg opp til 3. plass.
  • Så med en 1. plass og en 3. plass ble det 2 sammenlagt.

Bildene er hentet fra Vilde Holt sin facebookside

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg