Vilde Holt gikk til topps i Portugal

1.plass og seier i den nest siste runden av det åpne portugisiske mesterskapet.

Hun skiver følgende på sin facebookside:

  • I magiske og trolske omgivelser, gjennom grotter og under store steiner, konkurrerte vi i en veldig rask løype. Naturen kunne en miste pusten av. Alle trodde det skulle bli en skikkelig «mudder»,(gjørmete) men regnet holdt seg nesten helt unna.  Med fantastisk grep på underlaget (PLEWS) så det ut til å bli en god dag.
  • Løpet startet slik jeg håpet, og jeg ledet etter 1. test.
  • I ekstremtesten gikk det skikkelig galt og jeg tapte et hav av tid. Heldigvis skadet jeg meg ikke, og kunne begynne opphentingen.
  • I løpet av 2. runde hadde jeg tatt igjen det tapte og tok ledelsen. Deretter kunne jeg kontrollere løpet inn til mål.
  • Som nevnt før, må jeg vinne de siste rundene for å bli mester, siden jeg ble skadet og ikke fikk kjørt den 4. runden.
  • Litt ekstrem ekstremtest i denne runden men veldig god trening til enduroGP (VM) i Italia om 2 uker.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg