Vilde Holt med 3. plass i det åpne Portugisiske mesterskapet.

Vilde Holt kjørte1.mai inn til nok en imponerende plassering i det åpne Portugisiske mesterskapet. På arbeidernes internasjonale kampdag kjørte 20-åringen fra Skogbygda inn til en sterk 3.plass.
Dette er hva hun selv skrev på sin facebookside etter løpet.
En røff start som resulterte i et blodig rift. Det ble nesten umulig å sitte, så måtte stå mesteparten av dagen.
Fikk straffetid som jeg måtte dra med meg hele dagen grunnet krasjen og kjøringen ble preget av det. Etter krasjen måtte jeg få stoppet blødningen og brukte akkurat noen minutter for mye på det før jeg kom igang igjen. Pleier ikke klage men det var skikkelig vondt. (Måtte ta det litt rolig så jeg ikke gikk på en smell til før VM.)
Men podie er podie og 3 plass er så godt jeg kunne håpe på i dag.
Etter krasjen fikk jeg allikevel et par bestetider på testene, så tar med det positive og fikk en grei gjennomkjøring før VM til helgen i Spania.
Bilde er hentet fra Vilde Holt sin facebookside
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg