Vilde Holt på 3. plass etter dag en av EM finalen i Enduro

3. plass på dag 1. av EM finalen.
Vilde Holt har leverte en god første dag under EM finalen i Tyskland
Her er hva hun selv sa etter at den første dagen var unnagjort:
– Jeg kjører for pallen i EM sammenlagt, så dette var et fint resultat for meg. Trodde jeg kom til å komme sist i mål.
– Skulderen fungerte, men en kan si at jeg kjente den. – Blir spennende å se i morgen, om den spiller på lag da også.
  • Lå på 2. plass frem til siste test da Nieve slo meg med 6. sekunder. 😤. Men hun ble Europamester i dag, så gratulere
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg